Posted by: capshunik | October 3, 2009

Fara de iubire….

alyy

Ce-as fi eu fara iubire? As fi o arama sunatoare

Care ar alerga din zare in zare.

As fi o trestie franta de vant

Cu trupul plecat la pamant.

As fi ca un desert fara nici o picatura de ploaie,

Uscat, fara rod si fara de suvoaie.

Fara dragoste as fi un trup fara de suflare

Care s-ar intreba neincetat, “de ce oare?”

Viata mea ar fi un nimic efemer

Nici nu as indrazni sa privesc catre cer.

Fara iubire, as simti ca inima incearca sa mi se smulga din piept

Si eu, sa raman fara ea, si acel nimic sa il astept.

Acopera-mi inima cu ceva, cu umbra ta

Exact asa cum spunea Nichita!

Sa simt ca nu sunt fara de iubire, ca nu sunt un suflet pustiit

Care de toamna din viata lui, a ramas trist si amortit.

Responses

  1. interesanta impletirea lui nichita… imi place

  2. mult patos 🙂

  3. wow… Imi place stilul tau de compus poezii…foarte unic! felicitari! 🙂 keep it up! astept sa citesc mai multe. God bless you,Alina! 🙂

  4. frumoase versuri

  5. Frumos. Bravo.


Leave a Reply

Categories

