Posted by: capshunik | October 7, 2009

Timp îngheţat

Ploaia bate în fereastra inimii mele.a537

Stau pe jos, incapabilă să mai simt nicio durere

Privesc spre pendula timpului îngheţat.

De l-aş putea da înapoi ca să-mi dea ce mi-a furat!

O lacrimă tremurândă mi se scurge dintre pleoape.

În camera sufletului meu de mult este noapte.

Încerc să mă ridic, dar nu am nicio putere

Sunt fără vlagă, nu mai simt nici măcar durere.

Dar, deodată o uşă se trânteşte de perete.

Ridic ochii obosiţi şi uscaţi de sete.

O lumină puternică îmi orbeşte fiinţa,

S-a deschis uşa iubirii, a intrat biruinţa!

Responses

  1. sii.. totusi e linistita, cu toate ca durerea e amintita, si aproape prezenta si ai impresia ca e o stare de angoasa,atunci cand aprofundez versurile, imi dau seama ca e liniste, si calm, si lacrimi, si iubire.

  2. 😉

  3. ce faina poeziee :X


Leave a Reply

Categories

