Posted by: capshunik | December 16, 2009

Dacă mâine nu va mai fi…

Dacă ziua de mâine nu ar mai fi…. oare am spus tuturor persoanelor astăzi cât le iubesc? Oare… i-am lăsat cu un zâmbet pe buze şi nu cu o lacrimă în ochi? Oare i-am ajutat astăzi cât de mult am putut? Mi-a păsat mie de ei, sau m-am ascuns în indiferenţa mea obişnuită? M-am bucurat eu îndeajuns de ceea ce văd în jurul meu? Am savurat fiecare clipă şi moment?
Dacă eu nu aş mai fi mâine… persoanele din jurul meu vor simţi lipsa dragostei ce emana sau nu emana din mine? Oare… aş fi certată cu multe persoane şi lucrul acesta va rămâne aşa pentru că e prea târziu să-l repar? Şi-ar aminti cu fericire sau cu tristeţe de mine? Vor rămâne în amintire cu zâmbetul meu sau cu lacrimile mele?
Şi oare… dacă mâine nu va mai fi… am trăit eu astăzi îndeajuns cât şi pentru mâine?


Responses

  1. este foarte adevarat ce spui…ar fi ceva ,daca ar gandi macar cativa asa…:( pacat ca nu ne mai pasa…si cu fiecare zi ce trece suntem tot mai reci si mai indiferenti :(…

  2. Tocmai de aceea trebuie să trăim fiecare zi la intensitate maximă…

    • asa este. Ti-am citit blogul, imi place cum scrii:)

  3. Ideea ar fi să trăim fiecare zi la maximum. Ca şi cum ar fi ultima, chiar dacă sună oarecum deprimant…


Leave a Reply

Categories

