Posted by: capshunik | December 29, 2009

În sfârşit!

Cui îi place să scrie şi totuşi nu câştiga nimic din asta până acum, ei bine, de acum… lucrurile stau altfel. http://www.banipepost.com s-a gândit să răsplătească scriitorul sau bloggerul obosit şi murdar pe degete cu cerneală. Nopţile albe, ochii roşi de la atât stat cu capul în monitor…şi degetele obişnuite să tasteze chiar şi când sunt îngheţate, vor fi răsplătite.
Ei bine, este o informaţie foarte preţioasă şi poate fi luată în calcul de către bloggeri buni şi cu experienţă!


Responses

  1. Aviz amatorilor… Dar scrisul nu trebuie lăsat deoparte, chiar dacă nu aduce bani întotdeauna. Vorbim de pasiune aici… Restul vin de la sine, încetul cu încetul (asta din proprie experienţă).

    • asa este … nu trebuie sa facem totul ptr. bani ca devenim roboti…………

  2. foarte interesant😀

  3. Interesant!

  4. LA MULTI ANI si un 2010 plin de inspiratie si impliniri.

  5. […] mai devreme blogul Alinei şi am văzut că a scris despre BaniPePost. Am intrat şi eu pe site să văd despre ce este […]

  6. Nici nu as fi crezut vreodata ca se pot castiga bani din asa ceva!!! Multumim Alina de informatie.

  7. […] mai devreme blogul Alinei şi am văzut că a scris despre BaniPePost. Am intrat şi eu pe site să văd despre ce este […]

  8. […] mai devreme blogul Alinei şi am văzut că a scris despre BaniPePost. Am intrat şi eu pe site să văd despre ce este […]


Leave a Reply

Categories

