Posted by: capshunik | January 13, 2010

Aş vrea…

Aş vrea, atât de mult aş dori să pot să întind mâinile şi să pot îmbrăţişa întreaga lume. Să pot îmbrăţişa orfanul, văduva şi pe cel cu inima sfâşiată. Aş vrea să fiu un medicament pentru cei care au nevoie de el. Aş vrea să mă pot juca cu micuţii copilaşi şi să uit că sunt un adult. Să uit că am datorii şi lucruri de făcut. Aş vrea să fiu casa cu un cămin cald în care să ardă focul şi să fie permanent o cană de ceai cald pentru cel care nu are casă. Pentru cel de pe drumuri. Aş vrea să pot merge de la persoană la persoană, să ma uit în ochii ei şi să-i şterg lacrimile. Aş vrea ca inima mea să fie un cămin pentru cel care caută unul. Dar cel mai mult… aş vrea ca atunci când pot oferi iubire, să o ofer. Atunci când pot oferi o vorbă bună în schimbul unei vorbe dureroase, să o fac. Aş vrea să am puterea ca atunci când primesc cineva mă răneşte, să pot zâmbi şi să-l pot iubi mai departe. Aş vrea să am răbdarea necesară şi aş vrea… să nu mai vreau. Ci, să POT!


Responses

  1. imi place
    eu am o vorba pentru ceea ce spui tu
    ”ma doare durerea lumii”🙂

  2. Am lansat blogul Max Lucado Romania. http://maxlucadoromania.wordpress.com/. Articole in limba romana, devotionale zilnice, saptamanale, video si in curand multe altele.
    Sunteti interesat sa facem schimb de linkuri? Daca da, va rugam sa ne anuntati. Dumnezeu sa va binecuvanteze!
    Echipa Max Lucado Romania.

  3. atunci trebuie sa vrei sa poti.

  4. de cand te citesc mi-am dat seama ca esti o persoana calda, capabila de toate sentimentele scrise mai sus!

    conteaza ca vrei, pentru ca de putut poti!

  5. as vrea Isuse scump sa fiu ca Tine…

  6. daca vrei cu adevarat ceva, poti…
    ceea ce m-a ajutat la licenta, cand o scriam, a fost o chestie pe care am gasit-o scrisa langa calculator: TOTUL ESTE POSIBIL ATUNCI CAND CREZI! si sa sti ca e asa….

  7. Daca poti avea un vis, inseamna ca-l poti realiza.

    • Da, dar… esti si in pericolul de a te opri doar la a visa. Fara a mai realiza nimic:)


Leave a Reply

Categories

