Posted by: capshunik | February 2, 2010

O mică pauză

E dimineaţa în care m-am trezit la ce oră am vrut, am deschis fereastra şi am inspirat aerul proaspăt îmbinat cu poluarea oraşului fremătând. Am privit în jur şi simţeam că am avut câteva zile grele. Aşa şi este. Astăzi iau o pauză. În ciuda faptului că ştiu că atâtea lucruri mă aşteaptă acolo afară ca să le fac, astăzi am să îmi las sufletul şi mintea să se odihnească. Am să beau o ceaşcă de cafea, am să-mi pun să ascult un Vivaldi, am să mă întind şi am să ascult tăcerea ce mă înconjoară. Ba chiar am să încerc să ascult şi gheaţa cum se topeşte uşor. Cum ţurţuri grei cedează sub lumina soarelui. Şi tot ce m-ar mulţumi astăzi…este să ştiu că staţi în faţa monitorului şi aveţi un zâmbet pe buze. Bună dimineaţa vouă, dragii mei cititori!


Responses

  1. Trimit şi eu zâmbete către tine, fată frumoasă.

    Pupici geaninoşi peste normă!

  2. Mi-ai smuls un zambet.😛

  3. Happy Day!

  4. O pauza este mereu bine-venita!😉

  5. uhhhmmmm ce sexy e noul head-er!


Leave a Reply

Categories

