Posted by: capshunik | February 3, 2010

A love song for Haiti

Cu toţii ştim prin ce au trecut cei din Haiti. Ce s-a întâmplat acolo. Am privit şi ne-am îngrozit. Apoi, am mers mai departe în treburile noastre. Sau unii s-au interesat ce pot face ca să ajute populaţia de acolo. Dar puţini sunt aceia. E greu să crezi că acolo oamenii se bat pentru o gură de apă, când ştii că tu ai apă câtă doreşti. Să ne oprim puţin din lucrurile pe care le facem zilnic, din alergarea noastră şi să dăm play la această melodie. Încet, să închidem ochii şi doar să ascultăm. De ce? Pentru că ceasul ticăie!


Responses

  1. frumoasa melodia😦

  2. Mie imi place melodia Shakirei I`ll stand by you dar e faina si melodia cantata de Jay-Z, Bono, The Edge & Rihanna – Stranded. Ai urmarit teledonul ? http://www.youtube.com/watch?v=nr058Vb95A0

    • nu, nu l-am urmarit:)

  3. Poate ticăitul acesta ne va scutura inimile de invidie, răutate şi egoism.

  4. O melodie extraordinara.

  5. imi place melodia dar pacat ca prea putin inteleg cuvintele cantarii.. Alina daca scriai si traducerea era sa fie fain!!

  6. Foarte frumoasa melodia, imi place ce a spus @geaninalisandru😀


Leave a Reply

Categories

