Posted by: capshunik | September 10, 2010

Vreau să fug. Să m-ascund.

Şi vreau să fug, să plec departe
Să scap de stările-mi deşarte.
Căci cuvântul nemilos mă taie.
Relele se ţin ca nenumărate scaie.

Dar cine m-ar putea primi pe mine
Când venele-s de răutate pline?
Şi mă lupt, mă lupt de nu mai pot
Dar parcă fără rost, fără antidot.

Tot în juru-mi negru-mi pare
Trist. Sumbru. Fără culoare.
Am distrus micul paradis al nemuririi
Oh, biata de mine! Am trădat tainele iubirii!

Tânjesc să fac din nou mult bine,
Dar răul e lipit tot mai mult de mine.
Şi urlu. Şi ţip. Sunt în deznădejde.
Vreau să vină ca să mă dezlege.

Într-o clip-am dărâmat tot ce-am zidit
Ca să poată omul să se simtă iubit.
Cu mâini tremurânde m-apuc iar de clădit:
Omul să nu dărâme ce Dumnezeu a zămislit!


Responses

  1. […] Vreau să fug. Să m-ascund. Fri Sep 10, 2010 16:59 pm Şi vreau să fug, să plec departe Să scap de stările-mi deşarte. Căci cuvântul nemilos mă taie. Relele se ţin ca nenumărate scaie. Dar cine m-ar putea primi pe mine Când venele-s de răutate pline? Şi mă lupt, mă lupt de nu mai pot Dar parcă fără rost, fără antidot. Tot în juru-mi negru-mi pare […] […]

  2. That’s what i’m talking about…doar ca nu cred ca e de la naftalina, ci e ceva proaspat .. ;;) un lucru ce ma impresioneaza la tine e ca te deschizi asa de mult si esti sincera, cel putin pe blog … pt mine ar fi prea greu sa fac asta, mai degraba in privat, si nu la oricine.

    • Chiar e ceva proaspat. Sinceritatea e foarte importanta. De ce sa nu fim transparenti uneori?:)

      • de ce […] nu am raspuns la intrebarea ta, tu ai pentru tine, sunt mai retras cand vine vorba de “o multime”

      • eu una chiar apreciez transparenta ta,Alina:D.ai un mod extraordinar de a scrie.te felicit si iti multumesc.blogul tau e mai ceva ca un medicament pentru suflet:)

      • Multumesc Ilinca. Apreciez si ma bucur enorm cand citesc astfel de cuvinte. Sa fii iubita:)

  3. Incurajatoare poezia ,pentru ca iti dai seama ca nu esti singurul care se lupta cu acelasi stari interne.Felicitari!

    • Multumesc. Ma bucur ca te incurajeaza

  4. “Omul să nu dărâme ce Dumnezeu a zămislit!” tocmai te-am trecut in caietelul meu cu vorbe intelepte.
    foarte frumoase versuri ,insa ma duc cu gandul la o stare de disperare dureroasa…

    • multumesc Andreea…

  5. De ce atata suferinta, deznadejde ? Cu ce crezi c-ai gresit atat de rau ? Capul sus, totul se poate remedia, nimic nu-i de neanlocuit. Un om destept spunea ca fericirea este de fapt modul in care ne adaptam la nefericire si crede-ma ca eu inteleg foarte bine asta, ma confrunt cu ea clipa de clipa…

    • In aceasta poezie am exprimat cu ce se lupta omul zilnic. Cu starea de deznadejde si disperare… trebuie ca oamenii sa invete sa-si exprime sentimentele pentru ca numai asa vor gasi eliberare:)

      • vrei sa inteleg ca doar ai scris despre aceste sentimente, cum le spui tu, fara sa le fi simtit efectiv ? nu te supara dar a scrie despre iubire fara sa iubesti, despre ura fara sa urasti, despre deznadejde fara sa fii intr-o situatie limita… mi se pare un pic fortat… nu vreau sa spun ca trebuie sa fii pe moarte ca sa scrii despre… moarte (cam macabru dar asta mi-a venit acum in minte) dar trebuie sa ai cat de cat tangenta cu un domeniu pentru a scrie, a da sfaturi despre el, altfel vorba aceea populara “vinzi castraveti la gradinar ” sau putin mai elevat -vorbe fara fond- … fara suparare, imi place cum scrii, tehnic vorbind.

      • Normal ca le simt si eu Dorel. Normal ca acestea sunt sentimente prin care am trecut sau trec. Cum altfel as putea scrie despre ceva ce nu am simtit?:)

  6. ok, m-am mai linistit. Stii, e pacat cand ai talent sa scrii doar asa …sa fie.🙂

    • Cine scrie doar asa, sa fie?

      • o ho, hoooo….cati sunt !!! si partea si mai proasta e ca nu au pic de talent, de cultura nici nu mai vorbesc…

      • oh, si te-ai gandit ca sunt unul dintre ei pentru ca m-ai intrebat asta?

  7. Cand ai spus “In aceasta poezie am exprimat cu ce se lupta omul zilnic. Cu starea de deznadejde si disperare… trebuie ca oamenii sa invete sa-si exprime sentimentele pentru ca numai asa vor gasi eliberare:)”, mi s-a parut ca esti prea detasata, vorbeai la modul general, cuvinte mari… si ti-am scris ca sa ma conving…🙂, doar nu te-ai suparat, nu?
    Eu sunt satul de sentimentele astea gri, sumbre…. incerc sa iau de la viata,atata cata mai e si cum mai e, numai ce este bun, frumos… nu-mi place sa vad tineri macinati de neguri…

    • Nu m-am suparat. Nu aveam de ce. E bine ca iei numai ce e frumos din viata


Leave a Reply

Categories

