Posted by: capshunik | November 27, 2010

Mă doare vocea ta

Mă doare când aud vocea ta şi nu pot să-ţi spun cât de mult bine îmi face. Mă doare că plâng în tăcere ca tu să nu auzi cât de mult mă sufocă gândul că eşti departe. Mă simt ca o trestie care încearcă să stea dreaptă chiar dacă vântul bate mult prea violent. Sunt ca un înger tăcut ce veghează asupra ta, mângâindu-te în timp ce dormi, ca mai apoi când te trezeşti să plec departe ca tu să nu ştii de prezenţa mea. Uneori, uit câte o lacrimă vărsată pe perna ta. De câte ori deschid gura să-ţi spun lucruri care mă dor, mă opresc şi mă uit la fericirea din ochii tăi. Eşti atât de frumos! Când eşti trist, nu pot să-ţi spun nimic din ce aş vrea pentru că plâng. Plâng cu tine.
Tremur la gândul că s-ar putea să fii nefericit. Iubesc, dar nu iubesc cu o iubire egoistă ci iubesc cu o iubire care oferă totul, neaşteptând nimic în schimb. Mă doare vocea ta, dar mai tare m-ar durea lipsa ei.
Nu vreau să-mi imaginez o zi în care universurile s-ar întâlni că poate aceea e ziua care-mi va strica iluzia. Şi nu vreau să mi-o strice. E bine aşa…e unică vocea ta. E o vibraţie dureroasă care-ţi atinge fiecare por făcând să tremure sufletul.


Responses

  1. […] Mă doare vocea ta Sat Nov 27, 2010 21:50 pm Mă doare când aud vocea ta şi nu pot să-ţi spun cât de mult bine îmi face. Mă doare că plâng în tăcere ca tu să nu auzi cât de mult mă sufocă gândul că eşti departe. Mă simt ca o trestie care încearcă să stea dreaptă chiar dacă vântul bate mult prea violent. Sunt […] […]

  2. Aaaah, cit de bine mi se potriveste….

  3. DRAGA MEA ALINA….PRIN ARTICOLELE ACESTEA VAD IN TINE O PERSOANA MINUNANTA.,MA REGASESC ATAT DE MULT IN CUVINTELE TALE..FELICITARI PT SIMPLITATEA SI FRUMUSETEA SUFFLETULUI TAU.

  4. Superb.

  5. stii ce cred eu k mesajul scris de tine am inpresia k nu ai uitat pe persoana iubita ,de ce nu incerci knd il vezi sai spui lucrurilor pe nume sa fi si tu mai inpacata si sati vezi de drumul tau sau cine stie poate se vor intersecta drumurile, au am impresia k nu te lupti suficient cit ar trebui numai lasii fug de responsablitati, e doar parerea mea

    • 🙂 E un articol scris de demult, m-am luptat:) Acum scriu pe Alina Ilioi

  6. Foarte frumoase cuvinte, din inima si cu dragoste sunt insirate pe hirtie!

  7. frumos

  8. publicatiile tale merita sa fie tiparite si citite lafel de persoane minunate

  9. ……..imi place f mult articolul ……….ma doare vocea ta…….

  10. ceau….as vrea si eu un id de al tau ,se poate ????


Leave a Reply

Categories

