Posted by: capshunik | March 17, 2012

Scrisoare către voi

Scumpii mei cititori,

Vreau să încep prin a vă mulţumi pentru ceea ce sunteţi şi pentru sprijinul vostru. Doresc doar să vă reamintesc că eu nu mai scriu pe acest blog, ci că m-am mutat pe www.alinailioi.ro. Faptul că m-am mutat pe un domeniu .ro nu înseamnă că mi-am schimbat stilul, principiile sau modul de a gândi. Doar că am decis că este momentul să fie altă etapă. Multe lucruri noi s-au întâmplat în viaţa mea. Momentan lucrez la Antena 1 Cluj, realizez o emisiune de sănătate, “Sănătate la 4 ace“.

Vă mulţumesc pentru sprijinul vostru, pentru că m-aţi încurajat să scriu. Datorită vouă am ajuns la un nivel la care nu am crezut că voi ajunge vreodată. Apreciez mailurile voastre, pline de sensibilitate şi emoţii. Mereu sunteţi ca o gură de aer proaspăt.

Nu uitaţi că eu nu mai scriu pe acest blog, pe wordpress, ci că scriu pe www.alinailioi.ro.  Aştept să ne întâlnim acolo şi să împărtăşim gânduri ascunse.

Cu stimă,

Aceeaşi

 


Responses

  1. Te urmarim si acolo, mai intram pe aici ca poate cine stie ne scapa ceva 🙂


Leave a comment

Categories