Posted by: capshunik | June 30, 2010

Vedetele de ieri, vedetele de azi?

Miley Cyrus…aproape cu toţii o ştiţi pe actriţa care s-a făcut cunoscută datorită rolului interpretat în Hannah Montana. S-a făcut cunoscută mai ales printre rândurile de adolescenţi. Toate fetele erau înfocate după frumoasa blondă, uneori brunetă…care era dulce şi copilăroasă. Cât mai multe fetiţe încercau să o copie. Aşa, de-a lungul anilor şi-a consolidat o carieră frumuşică…are milioane de fani şi fane. Dacă la început s-a făcut remarcată tocmai prin modestia şi bunul ei simţ, acum…frumoasa adolescentă afirmă că… a crescut.
Văzând mai multe fotografii de ale ei în ipostaze nu tocmai plăcute, m-am contrariat. Dar când am văzut şi video-urile ei lipsite de orice bun simţ şi ţinute cât mai indecente, m-am cutremurat. Am realizat pe moment că toate adolescentele care au făcut din ea un idol…ar putea să-i calce pe urme. Atunci, cu o falcă-n cer şi cu una-n pământ, i-am scris şi am întrebat-o ce e cu această schimbare radicală şi unde a dispărut fata de altă dată. Aceasta, mi-a răspuns simplu şi nonşalant: ”Am crescut.”

Imagine preluată de pe contul ei personal de pe facebook.


Responses

  1. A crescut si a inteles cum se fac banii. Se fac prostituandu-te ca Lady Gaga sau ceva de genu’.

  2. Cu totii crestem, insa nu toti ne si maturizam. Apoi, sexul inca vinde…si vinde bine.;)

  3. Şi astfel de personaje sunt luate drept de model, iar societatea se îndreaptă înspre dezastru…ahh, pardon…îmi cer scuze…e democraţie şi fiecare poate face ce doreşte.

    • #corneliurotar urmeaza sa mai dai un camentariu in care sa spui ca din cauza lui miley au venit inundatiile si e perfect.

      ea nici macar nu stie ce face, impresarii ei hotarasc. Daca ei au hatarat ca trebuie sa scape de fanii hannah montana si sa gasesca alti fani e treaba lor. Totul e o afacere. In turul din Europa a facut 1 mil$ pe saptamana.

      • @noname
        Bravo, i-ai găsit o scuză bună…biata fată nu ştie ce face sau nu are de ales…ÎNTOTDEAUNA ai de ales. Eşti pueril(ă)
        Să nu mai vorbim că te ascunzi după un pseudonim….

  4. Faima schimba omul.

  5. @corneliurotar ai văzut prea multe filme în care copiii se revoltau impotriva părinţilor şi nu respectau tradiţia familie alegând altă şcoală; da şi poate sunt pueril(ă).

    Tu crezi că ea ar fi câştigat banii ăştia dacă apărea îmbrăcată ?
    Cum am mai spus ea este o marfă, dar nu se poate spune ca nu îi place stilul sta de viaţă. Dacă faci un chestionar în rândul tinerilor şi îi întrebi ce preferă: să înveţe, sau să facă bani dansând şi cântând vei fi surprins.

    • @noname
      Comentariul tău spune mult. Nu aş fi surprins de chestionarul de care vorbeşti…de ceva vreme nu mă mai surprinde nimic, prostia chiar deloc…e la ea acasă, în România.

  6. Hannah Montana (Miley Cyrus) este o imagine si doar atat. Din pacate un adolescent nu o va percepe asa ci ca pe un model de urmat. Totul se raporteaza la imagine si bani in showbizzzz.

  7. showbizului cea mai mare mizerie. foarte promovata aceasta lome.

  8. O vedetă, o personalitate publică trebuie să fie şi este un formator de opinie, personalitate şi caracter. E o persoană care arată o direcţie, care trasează un drum pentru generaţile cari vin din urmă. În orice lucru ideea e de progres; progresul trebuie să fie şi cu caracter spiritual, moral. Când aceste lucruri lipsesc vorbim de un alt progres dar unul pervertit. Oamenii au nevoie de modele, vedetele pot fi un model…din nefericire majoritatea din ele sunt unele negative şi în spatele lor se ascund puteri demonice care manipulează. E rău cu modele greşite, dar la fel de rău e cu modele lipsă. am întrebat de curând pe cineva cari îi sunt modelele după care îţi ghidează viaţa. Am avut surpriza neplăcută să primesc răspunsul că nu are un model şi că nu se ia după nimeni. O astfel de atitudine mă face să-mi pun o serie de întrebări…

    • Din păcate facem de prea multe ori modele din persoane care nu sunt demne de urmat.

      • Foarte adevarat…

  9. Exista lucruri mult mai importante decat modele astea destrabalate….exista valori si adevaruri

    • adevarat ca exista dar asta cere poporul asta primeste…carti-nu se citesc,cunosstiinte generale nu se invata,totul este spoiala si praf in ochi.
      cei care au valoare nu apar in gasca super-starurilor de gelatina

      • Domnule (doamnă) abbu,
        Mă doare foarte mult comentariul domniei voastre şi nu pentrucă nu spuneţi adevărul ci tocmai pentrucă ceea ce spuneţi e adevărat


Leave a comment

Categories